Дистанційна робота з 01.09.2020р. - 21.09.2020р.

Зняття груп 2, 3, 4 ЗХК гуртка бально-спортивного танцю "Молодість" (кер. Ковальська І.В.) відбуваються на Zoom платформі. Також передача інформації для закріплення навчального матеріалу відбувається через Viber.

Заняття від 17.09.2020р.

Група 2

Тема: «Повільний вальс» вивчення та відпрацювання основних рухів: поступове шасе вправо. Виконання елементів та зв’язок з вивчених танців.

Матеріал:

«Повільний вальс» - поступове шасе вправо.

https://www.facebook.com/DancesportAcademy-2090305881246560/videos/%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B9-%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%81-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B5-%D1%88%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%B5-%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%8F-%D0%BC%D1%83%D0%B6%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%8F%D0%B1%D0%B0%D1%83%D0%BD%D1%81-%D1%84%D0%BE%D0%BB/2555471544769358/

А.Мур. Пересмотренная техника европейских танцев. Часть четвертая. Танго. Перевод с английского и редакция Ю. Пина.

Повторення рухів вивчених раніше під рахунок (окремо, в парі); повторення рухів вивчених раніше під музичний супровід (окремо, в парі);  виконання зв’язок з вивчених елементів - під рахунок, під музичний супровід.

            
Група 3

Тема: «Ча-ча-ча». Побудова танцювальних варіацій з використанням вивчених елементів.

Матеріал:

Повторення усіх вивчених раніше елементів танцю «Ча-ча-ча». Побудова танцювальних варіацій з використанням вивчених елементів та виконання їх під рахунок. Побудова танцювальних варіацій з використанням вивчених елементів та виконання їх під музичний супровід.

До прикладу:

https://www.youtube.com/watch?v=xKeUpU446Xg

                

Група 4

Тема: «Танго» – зовнішній свівл, зміна на чотирьох кроках.

Матеріал:

«Танго» – зовнішній свівл.

https://www.youtube.com/watch?v=gJiGoEWYxVU

http://fallaway.ru/tango-vneshnij-svivl,-vlevo.html

«Танго» – зміна на чотирьох кроках.

https://www.youtube.com/watch?v=6Dw3oRo21p8

А.Мур. Пересмотренная техника европейских танцев. Часть вторая. Медленный вальс. Перевод с английского и редакция Ю. Пина.


Заняття від 15.09.2020р.

Група 2

Тема: «Повільний вальс» вивчення та відпрацювання основних рухів: поступове шасе вправо.

Матеріал:

«Повільний вальс» - поступове шасе вправо.

https://www.facebook.com/DancesportAcademy-2090305881246560/videos/%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B9-%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%81-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B5-%D1%88%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%B5-%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%8F-%D0%BC%D1%83%D0%B6%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%8F%D0%B1%D0%B0%D1%83%D0%BD%D1%81-%D1%84%D0%BE%D0%BB/2555471544769358/

А.Мур. Пересмотренная техника европейских танцев. Часть четвертая. Танго. Перевод с английского и редакция Ю. Пина.

            
Група 3

Тема: «Ча-ча-ча». Виконання елементів та зв’язок з вивчених танців. Вивчення та відпрацювання основних рухів «Ча-ча-ча»: натуральне розкриття назовні.

Матеріал:

Виконання комбінацій в «Ча-ча-ча» з вивчених раніше рухів (під рахунок; під музичний супровід). Виконання композиції танцю «Ча-ча-ча» (під рахунок; під музичний супровід).

«Ча-ча-ча»: натуральне розкриття назовні.

https://www.youtube.com/watch?v=3uxy3T37BK4

                

Група 4

Тема: «Танго» – повторення пройденого.

Матеріал:

Повторення рухів вивчених раніше під рахунок, під музичний супровід (окремо); повторення рухів вивчених раніше під рахунок, під музичний супровід (в парі); повторення композиції танцю під рахунок, під музичний супровід.

https://www.youtube.com/watch?v=XXgSsfELkag

https://www.youtube.com/watch?v=iU4YJleYTtU



Заняття від 10.09.2020р.

Група 2

Тема: «Повільний вальс» вивчення та відпрацювання основних рухів: переміна хезітейшн.

Матеріал:

«Повільний вальс» - переміна хезітейшн.

https://www.youtube.com/watch?v=6VUD6cozkH8

http://ni.biz.ua/12/12_5/12_57338_zaderzhannaya-peremena-peremena-heziteyshn-Hesitation-Change.html

            

Група 3

Тема: Вивчення та відпрацювання основних рухів «Ча-ча-ча»: зворотня дзиґа, натуральне розкриття назовні.

Матеріал:

«Ча-ча-ча»: зворотня дзиґа.

https://www.youtube.com/watch?v=LuycY5vNTmM

«Ча-ча-ча»: натуральне розкриття назовні.

https://www.youtube.com/watch?v=3uxy3T37BK4

                

Група 4

Тема: «Повільний вальс»: відкритий телемарк, фоловей віск.

Матеріал:

«Повільний вальс»: відкритий телемарк.

https://www.youtube.com/watch?v=Zy5trys-LOw

http://www.valsis.ru/telemark.html

«Повільний вальс»: фоловей віск.

https://www.youtube.com/watch?v=8QsdBsE_lsg

http://www.valsis.ru/wisk.html


Заняття від 08.09.2020р.

Група 2

Тема: Танці  «Повільний вальс», «Квікстеп»: характеристика, особливості ритму, повторення пройденого матеріалу. Основи класичної хореографії: вивчення та виконання елементів: пті батман, па де буре.

Матеріал:

«Повільний вальс».

Повторення рухів вивчених раніше під рахунок, під музичний супровід (окремо, в парі); повторення композиції танцю під рахунок, під музичний супровід.

Стилістика бальної хореографії: історія, форми, техніки. Шариков Д. М.Львів - Мистецтво. 2014

«Квікстеп».

Повторення рухів вивчених раніше під рахунок, під музичний супровід (окремо, в парі); повторення композиції танцю під рахунок, під музичний супровід.

Стилістика бальної хореографії: історія, форми, техніки. Шариков Д. М.Львів - Мистецтво. 2014

Petits bat. (пті батман) (з фр. «маленький») – одночасний переніс робочої ноги з вихідного положення на cou de pied. Примітка: розгин робочої ноги на середину II позиції ніг, характер маятника, акцент до опорної ноги.

https://www.youtube.com/watch?v=JEwP4zVZXzY

Pas de boure (па де буре) – виконується на півпальцях, фіксуючи положення ніг на cou de pieds. Має види: з переміною ніг та без переміни ніг (нога виводиться в сторону).

 https://www.youtube.com/watch?v=wjlbuUq_GYE


            

Група 3

Тема: Вивчення та відпрацювання основних рухів «Ча-ча-ча»: натуральна дзиґа. Правила виконання нових основних рухів танців «Ча-ча-ча», «Джайв»: характеристика, особливості ритму.

Матеріал:

«Ча-ча-ча»: натуральна дзиґа.

https://www.youtube.com/watch?v=-rKJhJV9gbA

«Ча-ча-ча» - виконання нових основних рухів танців.

https://www.youtube.com/watch?v=CWyTetWqUQY

https://www.youtube.com/watch?v=oGrCpuXq84s

«Джайв» - виконання нових основних рухів танців.

https://www.youtube.com/watch?v=aM4B8PnE7kQ

https://www.youtube.com/watch?v=6uNpOEXFH9w

                

Група 4

Тема: «Повільний вальс» – повторення пройденого матеріалу.

Матеріал:

Повторення рухів вивчених раніше під рахунок, під музичний супровід (окремо); повторення рухів вивчених раніше під рахунок, під музичний супровід (в парі); повторення композиції танцю під рахунок, під музичний супровід.

https://www.youtube.com/watch?v=C0MfDBZa-k4



Заняття від 03.09.2020р.

Група 2

Тема: Музично-ритмічні вправи. Вивчення термінології, вправ та позицій: хід вперед з чеком, хіп-твіст шасе. Основи класичної хореографії: вивчення та виконання елементів: пті батман, па де буре.

Матеріал:

Хід вперед з чеком.

https://studfile.net/preview/5043998/

https://www.youtube.com/watch?v=YTGMMEfb6MQ

Хіп-твіст шасе.

http://fallaway.ru/cha-cha-cha-xip-tvist-shasse.html

https://www.youtube.com/watch?v=Qhn2sjs343I

Petits bat. (пті батман) (з фр. «маленький») – одночасний переніс робочої ноги з вихідного положення на cou de pied. Примітка: розгин робочої ноги на середину II позиції ніг, характер маятника, акцент до опорної ноги.

https://www.youtube.com/watch?v=JEwP4zVZXzY

Pas de boure (па де буре) – виконується на півпальцях, фіксуючи положення ніг на cou de pieds. Має види: з переміною ніг та без переміни ніг (нога виводиться в сторону).

 https://www.youtube.com/watch?v=wjlbuUq_GYE


            

Група 3

Тема: Латиноамериканська програма: перегляд відеоматеріалів. Вправи на середині залу, по колу. Правила виконання нових основних рухів танців «Ча-ча-ча», «Джайв»: характеристика, особливості ритму.

Матеріал:

Перегляд відеоматеріалів із виступами танцюристів по латиноамериканській програмі в категорії пари, сіквей, формейшн.

Виконання вправ на середині залу, по колу.

«Ча-ча-ча».

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B0-%D1%87%D0%B0-%D1%87%D0%B0

Стилістика бальної хореографії: історія, форми, техніки. Шариков Д. М.Львів - Мистецтво. 2014

«Джайв».

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%B0%D0%B9%D0%B2

Стилістика бальної хореографії: історія, форми, техніки. Шариков Д. М.Львів - Мистецтво. 2014

                

Група 4

Тема: Музично-ритмічні вправи. Повторення основних позицій та вправ. Повторення вивченого матеріалу (елементи класичного тренажу).

Матеріал:

Повторення та виконання основних позицій та вправ: тіньова, права бік-о-бік, свінг, свей.

Повторення елементів класичного тренажу.

https://www.youtube.com/watch?v=Bl15KS8a6kI


Заняття від 01.09.2020р.

Група 2

Тема: Здоров’я дитини – багатство країни. Розвиток танцювальної культури, відчуття гармонії, інтуїції, уваги, характеру. Безпека життєдіяльності. Ознайомлення з основними завданнями гуртка, планом роботи та розкладом занять.

Матеріал:

https://vseosvita.ua/library/zdorova-ditini-bagatstvo-nacii-65698.html

Дитяча хореографія: навч.-метод. посібник/ А.С. Шевчук, 3є вид. Тернопіль: Мандрівець, 2016.

Ознайомлення з документами згідно теми заняття.


            

Група 3

Тема: Здоров’я дитини – багатство країни. Задоволення потреб вихованців у творчій самореалізації та самовдосконаленні; розвиток творчої компетентності. Безпека життєдіяльності. Ознайомлення з основними завданнями гуртка, планом роботи та розкладом занять.

Матеріал:

https://vseosvita.ua/library/zdorova-ditini-bagatstvo-nacii-65698.html

Вісник Запорізького національного університету № 2 (13), 2010.

Формування у вихованців позашкільних навчальних закладів базових компетентностей : монографія / В. В. Вербицький, Л. М. Бондар, А. Е. Бойко, А. В. Корнієнко, Т. М. Крекотіна, О. В. Литовченко, О. П. Липецький, О. І. Любич, В. Л. Маринич, В. В. Мачуський, Н. В. Перепелиця, О. В. Просіна, Г. П. Пустовіт, Н. Ю. Сидоренко, Л. В. Тихенко. ;за ред. В. В. Мачуського. ‒ Харків: «Друкарня Мадрид», 2015.

Ознайомлення з документами згідно теми заняття.


                

Група 4

Тема: Здоров’я дитини – багатство країни. Синтез музики, хореографії, норм поведінки та спілкування між людьми. Безпека життєдіяльності. Ознайомлення з основними завданнями гуртка, планом роботи та розкладом занять. Музично-ритмічні вправи. Повторення основних позицій та вправ. Повторення вивченого матеріалу (елементи класичного тренажу).

Матеріал:

https://vseosvita.ua/library/zdorova-ditini-bagatstvo-nacii-65698.html

Матеріали ІІ міжнародного науково-практичного семінару (27-28 листопада 2010 р., Луганськ).

Ознайомлення з документами згідно теми заняття.

Повторення елементів класичного тренажу.

https://www.youtube.com/watch?v=Bl15KS8a6kI

Рада вітати усіх на Блозі!!!!! Тут будуть теми, що стосуються бально-спортивного танцю та хореографії загалом у сферах освіти, спорту, озд...