Зняття груп 2, 3, 4 ЗХК гуртка бально-спортивного танцю "Молодість" (кер. Ковальська І.В.) відбуваються на Zoom платформі. Також передача інформації для закріплення навчального матеріалу відбувається через Viber.
Заняття від 17.09.2020р.
Група 2
Тема: «Повільний вальс» вивчення та відпрацювання основних рухів: поступове шасе вправо. Виконання елементів та зв’язок з вивчених танців.
Матеріал:
«Повільний вальс» - поступове шасе вправо.
А.Мур. Пересмотренная техника европейских танцев. Часть четвертая. Танго. Перевод с английского и редакция Ю. Пина.
Повторення рухів вивчених раніше під рахунок (окремо, в парі); повторення рухів вивчених раніше під музичний супровід (окремо, в парі); виконання зв’язок з вивчених елементів - під рахунок, під музичний супровід.
Тема: «Ча-ча-ча». Побудова танцювальних варіацій з використанням вивчених елементів.
Матеріал:
Повторення усіх вивчених раніше елементів танцю «Ча-ча-ча». Побудова танцювальних варіацій з використанням вивчених елементів та виконання їх під рахунок. Побудова танцювальних варіацій з використанням вивчених елементів та виконання їх під музичний супровід.
До прикладу:
Група 4
Тема: «Танго» – зовнішній свівл, зміна на чотирьох кроках.
Матеріал:
«Танго» – зовнішній свівл.
https://www.youtube.com/watch?v=gJiGoEWYxVU
http://fallaway.ru/tango-vneshnij-svivl,-vlevo.html
«Танго» – зміна на чотирьох кроках.
https://www.youtube.com/watch?v=6Dw3oRo21p8
А.Мур. Пересмотренная техника европейских танцев. Часть
вторая. Медленный вальс. Перевод с английского и редакция Ю. Пина.
Заняття від 15.09.2020р.
Група 2
Тема: «Повільний вальс» вивчення та відпрацювання основних рухів: поступове шасе вправо.
Матеріал:
«Повільний вальс» - поступове шасе вправо.
А.Мур. Пересмотренная техника европейских танцев. Часть четвертая. Танго. Перевод с английского и редакция Ю. Пина.
Тема: «Ча-ча-ча». Виконання елементів та зв’язок з вивчених танців. Вивчення та відпрацювання основних рухів «Ча-ча-ча»: натуральне розкриття назовні.
Матеріал:
Виконання комбінацій в «Ча-ча-ча» з вивчених раніше рухів (під рахунок; під музичний супровід). Виконання композиції танцю «Ча-ча-ча» (під рахунок; під музичний супровід).
«Ча-ча-ча»: натуральне розкриття назовні.
Група 4
Тема: «Танго» – повторення пройденого.
Матеріал:
Повторення рухів вивчених раніше під рахунок, під музичний супровід (окремо); повторення рухів вивчених раніше під рахунок, під музичний супровід (в парі); повторення композиції танцю під рахунок, під музичний супровід.
https://www.youtube.com/watch?v=XXgSsfELkag
https://www.youtube.com/watch?v=iU4YJleYTtU
Заняття від 10.09.2020р.
Група 2
Тема: «Повільний вальс» вивчення та відпрацювання основних рухів: переміна хезітейшн.
Матеріал:
«Повільний вальс» - переміна хезітейшн.
https://www.youtube.com/watch?v=6VUD6cozkH8
http://ni.biz.ua/12/12_5/12_57338_zaderzhannaya-peremena-peremena-heziteyshn-Hesitation-Change.html
Група 3
Тема: Вивчення та відпрацювання основних рухів «Ча-ча-ча»: зворотня дзиґа, натуральне розкриття назовні.
Матеріал:
«Ча-ча-ча»: зворотня дзиґа.
https://www.youtube.com/watch?v=LuycY5vNTmM
«Ча-ча-ча»: натуральне розкриття назовні.
https://www.youtube.com/watch?v=3uxy3T37BK4
Група 4
Тема: «Повільний вальс»: відкритий телемарк, фоловей віск.
Матеріал:
«Повільний вальс»: відкритий телемарк.
https://www.youtube.com/watch?v=Zy5trys-LOw
http://www.valsis.ru/telemark.html
«Повільний вальс»: фоловей віск.
https://www.youtube.com/watch?v=8QsdBsE_lsg
http://www.valsis.ru/wisk.html
Заняття від 08.09.2020р.
Група 2
Тема: Танці «Повільний вальс», «Квікстеп»: характеристика, особливості ритму, повторення пройденого матеріалу. Основи класичної хореографії: вивчення та виконання елементів: пті батман, па де буре.
Матеріал:
«Повільний вальс».
Повторення рухів вивчених раніше під рахунок, під музичний супровід (окремо, в парі); повторення композиції танцю під рахунок, під музичний супровід.
Стилістика бальної хореографії: історія, форми, техніки. Шариков Д. М.Львів - Мистецтво. 2014
«Квікстеп».
Повторення рухів вивчених раніше під рахунок, під музичний супровід (окремо, в парі); повторення композиції танцю під рахунок, під музичний супровід.
Стилістика бальної хореографії: історія, форми, техніки. Шариков Д. М.Львів - Мистецтво. 2014
Petits bat. (пті батман) (з фр. «маленький») – одночасний переніс робочої ноги з вихідного положення на cou de pied. Примітка: розгин робочої ноги на середину II позиції ніг, характер маятника, акцент до опорної ноги.
https://www.youtube.com/watch?v=JEwP4zVZXzY
Pas de boure (па де буре) – виконується на півпальцях, фіксуючи положення ніг на cou de pieds. Має види: з переміною ніг та без переміни ніг (нога виводиться в сторону).
https://www.youtube.com/watch?v=wjlbuUq_GYE
Група 3
Тема: Вивчення та відпрацювання основних рухів «Ча-ча-ча»: натуральна дзиґа. Правила виконання нових основних рухів танців «Ча-ча-ча», «Джайв»: характеристика, особливості ритму.
Матеріал:
«Ча-ча-ча»: натуральна дзиґа.
https://www.youtube.com/watch?v=-rKJhJV9gbA
«Ча-ча-ча» - виконання нових основних рухів танців.
https://www.youtube.com/watch?v=CWyTetWqUQY
https://www.youtube.com/watch?v=oGrCpuXq84s
«Джайв» - виконання нових основних рухів танців.
https://www.youtube.com/watch?v=aM4B8PnE7kQ
https://www.youtube.com/watch?v=6uNpOEXFH9w
Група 4
Тема: «Повільний вальс» – повторення пройденого матеріалу.
Матеріал:
Повторення рухів вивчених раніше під рахунок, під музичний супровід (окремо); повторення рухів вивчених раніше під рахунок, під музичний супровід (в парі); повторення композиції танцю під рахунок, під музичний супровід.
https://www.youtube.com/watch?v=C0MfDBZa-k4
Заняття від 03.09.2020р.
Група 2
Тема: Музично-ритмічні вправи. Вивчення термінології, вправ та позицій: хід вперед з чеком, хіп-твіст шасе. Основи класичної хореографії: вивчення та виконання елементів: пті батман, па де буре.
Матеріал:
Хід вперед з чеком.
https://studfile.net/preview/5043998/
https://www.youtube.com/watch?v=YTGMMEfb6MQ
Хіп-твіст шасе.
http://fallaway.ru/cha-cha-cha-xip-tvist-shasse.html
https://www.youtube.com/watch?v=Qhn2sjs343I
Petits bat. (пті батман) (з фр. «маленький») – одночасний переніс робочої ноги з вихідного положення на cou de pied. Примітка: розгин робочої ноги на середину II позиції ніг, характер маятника, акцент до опорної ноги.
https://www.youtube.com/watch?v=JEwP4zVZXzY
Pas de boure (па де буре) – виконується на півпальцях, фіксуючи положення ніг на cou de pieds. Має види: з переміною ніг та без переміни ніг (нога виводиться в сторону).
https://www.youtube.com/watch?v=wjlbuUq_GYE
Група 3
Тема: Латиноамериканська програма: перегляд відеоматеріалів. Вправи на середині залу, по колу. Правила виконання нових основних рухів танців «Ча-ча-ча», «Джайв»: характеристика, особливості ритму.
Матеріал:
Перегляд відеоматеріалів із виступами танцюристів по латиноамериканській програмі в категорії пари, сіквей, формейшн.
Виконання вправ на середині залу, по колу.
«Ча-ча-ча».
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B0-%D1%87%D0%B0-%D1%87%D0%B0
Стилістика бальної хореографії: історія, форми, техніки. Шариков Д. М.Львів - Мистецтво. 2014
«Джайв».
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%B0%D0%B9%D0%B2
Стилістика бальної хореографії: історія, форми, техніки. Шариков Д. М.Львів - Мистецтво. 2014
Група 4
Тема: Музично-ритмічні вправи. Повторення основних позицій та вправ. Повторення вивченого матеріалу (елементи класичного тренажу).
Матеріал:
Повторення та виконання основних позицій та вправ: тіньова, права бік-о-бік, свінг, свей.
Повторення елементів класичного тренажу.
https://www.youtube.com/watch?v=Bl15KS8a6kI
Заняття від 01.09.2020р.
Група 2
Тема: Здоров’я дитини – багатство країни. Розвиток танцювальної культури, відчуття гармонії, інтуїції, уваги, характеру. Безпека життєдіяльності. Ознайомлення з основними завданнями гуртка, планом роботи та розкладом занять.
Матеріал:
https://vseosvita.ua/library/zdorova-ditini-bagatstvo-nacii-65698.html
Дитяча хореографія: навч.-метод. посібник/ А.С. Шевчук, 3є вид. Тернопіль: Мандрівець, 2016.
Ознайомлення з документами згідно теми заняття.
Група 3
Тема: Здоров’я дитини – багатство країни. Задоволення потреб вихованців у творчій самореалізації та самовдосконаленні; розвиток творчої компетентності. Безпека життєдіяльності. Ознайомлення з основними завданнями гуртка, планом роботи та розкладом занять.
Матеріал:
https://vseosvita.ua/library/zdorova-ditini-bagatstvo-nacii-65698.html
Вісник Запорізького національного університету № 2 (13), 2010.
Формування у вихованців позашкільних навчальних закладів базових компетентностей : монографія / В. В. Вербицький, Л. М. Бондар, А. Е. Бойко, А. В. Корнієнко, Т. М. Крекотіна, О. В. Литовченко, О. П. Липецький, О. І. Любич, В. Л. Маринич, В. В. Мачуський, Н. В. Перепелиця, О. В. Просіна, Г. П. Пустовіт, Н. Ю. Сидоренко, Л. В. Тихенко. ;за ред. В. В. Мачуського. ‒ Харків: «Друкарня Мадрид», 2015.
Ознайомлення з документами згідно теми заняття.
Група 4
Тема: Здоров’я дитини – багатство країни. Синтез музики, хореографії, норм поведінки та спілкування між людьми. Безпека життєдіяльності. Ознайомлення з основними завданнями гуртка, планом роботи та розкладом занять. Музично-ритмічні вправи. Повторення основних позицій та вправ. Повторення вивченого матеріалу (елементи класичного тренажу).
Матеріал:
https://vseosvita.ua/library/zdorova-ditini-bagatstvo-nacii-65698.html
Матеріали ІІ міжнародного науково-практичного семінару (27-28 листопада 2010 р., Луганськ).
Ознайомлення з документами згідно теми заняття.
Повторення елементів класичного тренажу.